Cześć, poznajmy się!
Cześć, witaj na stronie lavolegal.pl (dalej jako “Kancelaria”). Prezentowana tu polityka prywatności ma na celu przedstawienie stosowanych przez nas sposobów gromadzenia, wykorzystywania i udostępniania danych, które mogą zostać podane przez Ciebie w trakcie korzystania ze strony naszej Kancelarii. Dla uproszczenia odbioru wszystkie osoby fizyczne, które mogą nam przekazać dane osobowe będziemy nazywać w niniejszym dokumencie “Klientami”. W niniejszym dokumencie opiszemy też krótko cele i podstawy przetwarzania danych w zakresie procesów rekrutacyjnych. Prosimy o zapoznanie się z całą treścią niniejszego dokumentu – jest to dla nas bardzo ważne, żebyś wiedział jak bardzo staramy się żeby Twoje dane były u nas bezpieczne.
To są nasze dane – jeżeli masz jakieś pytania daj znać ! Postaramy się pomóc w każdym Twoim problemie
Na początku musimy powiedzieć Ci, że Twoje dane osobowe będą współadministrowane przez założycieli naszej Kancelarii – adwokat Natalię Szabatowską (LAVO Kancelaria Adwokacka Adwokat Natalia Szabatowska, ul. Stefana Batorego 11B, 37-100 Łańcut) oraz adw. Igora Sumara (LAVO Kancelaria Adwokacka Igor Sumara, ul. Na wzgórzu 13, 32-087 Pękowice). Wspólnie decydują oni o celach i zakresie przetwarzanych danych osobowych konsumentów, pracowników, współpracowników i przedstawicieli osób prawnych, które zostaną przekazane w ramach korzystania z usług Kancelarii. Kontakt z administratorami jest możliwy pod adresem: biuro@lavolegal.pl
Tu trochę więcej szczegółów o tym jakie dane możemy zbierać w ramach naszej współpracy
W tej sekcji znajdziesz trochę więcej przepisów. W skrócie – chcemy pokazać Ci, że wszystko co robimy opieramy na przepisach prawa
Wykonanie umowy i obsługa Klienta
Zatrudnienie
Marketing bezpośredni
Treści związane z przeglądaniem zawartości strony internetowej Kancelarii
Wypełnienie zobowiązań prawnych
Zapobieganie przestępstwom i wykorzystanie danych w sposób niezgodny z prawem
Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody wyrażonej przez Użytkownika w przypadkach o których mowa powyżej.
Wyrażenie przez Użytkownika zgody na przetwarzanie danych osobowych następuje przez zaznaczenie właściwego miejsca w formularzu w trakcie procedury rejestracyjnej lub innej procedury mającej na celu umożliwienie skorzystanie z usług Kancelarii. Każdy Klient ma możliwość wyboru, czy i w jakim zakresie chce korzystać z naszych usług i udostępniać informacje o sobie. Należy mieć na uwadze, że niepodanie niektórych danych w określonych przypadkach może uniemożliwić korzystanie z oferowanych przez nas usług. Użytkownik może w każdej chwili odwołać zgodę na gromadzenie i przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych.
Twoje dane nie są przez nas trzymane “dożywotnio”. W tej części przeczytasz kiedy Twoje dane zostają przez nas usuwane
To chyba najważniejsza część tego dokumentu. W tym miejscu wypisaliśmy wszystkie przysługujące Ci prawa zgodnie z RODO
5. Prawo do niewyrażenia zgody na marketing bezpośredni. Masz prawo nie zgodzić się na otrzymywanie materiałów marketingu bezpośredniego. Możesz zrezygnować z otrzymywania materiałów marketingu bezpośredniego w następujący sposób:
6. Prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora: Masz prawo do wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie Twoich danych na podstawie naszego uzasadnionego interesu. Wówczas przestaniemy przetwarzać dane osobowe, chyba że będziemy w stanie znaleźć zgodne z prawem uzasadnienie tego procesu.
7.Prawo do ograniczenia. Masz prawo żądać ograniczenia przetwarzanie Twoich danych osobowych pod następującymi warunkami:
8.Prawo wniesienia skargi. Masz prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce Twojego pobytu lub pracy. Polskim organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
9.Prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.
Prawa wymienione powyżej z wyjątkiem prawa opisanego w punkcie 8 można zrealizować poprzez pisemny kontakt z Administratorem na adres prowadzenia działalności Administratora lub mailem na adres: biuro@lavolegal.pl
Krótka informacja o tym jak korzystamy z innych podwykonawców
Korzystanie z niektórych usług Kancelarii może wiązać się z udostępnianiem danych osobowych Klienta innym podmiotom. Jeżeli wskutek powyższego nastąpi przekazanie danych osobowych innemu podmiotowi, przetwarzanie danych osobowych będzie podlegać polityce ochrony prywatności stosowanej przez ten podmiot. Kancelaria może udostępniać zebrane dane do następujących podmiotów: operatorom płatności w celu realizacji płatności elektronicznych, dostawcom usług księgowych, firmom kurierskim w celu realizacji wysyłki, podmiotom udostępniającym wsparcie systemowe do obsługi strony internetowej, podmiotom udostępniającym rozwiązania technologiczne dotyczące obsługi mailingu, podmiotom wspierającym promocję oferty Kancelarii. Ponadto, podane przez Klienta informacje mogą zostać udostępnione właściwym sądom, organom administracji, organom ścigania oraz innym jednostkom rządowym lub samorządowym.
Skrót naszych środków bezpieczeństwa
Kancelaria dokłada wszelkich starań, aby zabezpieczyć Twoje dane osobowe. Stosujemy wszelkie niezbędne zabezpieczenia serwerów, połączeń i strony internetowej, w szczególności szyfrowanie SSL. Dane w formie drukowanej są również zabezpieczone i przechowywane w bezpiecznym miejscu. Informujemy, że podjęte przez Kancelarię działania mogą okazać się jednak niewystarczające, jeżeli Klienci sami nie zachowają zasad bezpieczeństwa. Każdy Klient powinien zachować w poufności dane, które przekazuje Kancelarii, w tym w szczególności dane wrażliwe.
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. Każda operacja przesyłania danych osobowych jest wykonywana zgodnie z obowiązującym prawem. Jeśli dane są przekazywane poza obszar EOG stosujemy standardowe klauzule umowne oraz inne uznane środki zabezpieczające w odniesieniu do krajów, w przypadku których Komisja Europejska nie stwierdziła odpowiedniego poziomu ochrony danych.
Pora na “ciasteczka”
Stosujemy “ciasteczka”. Pliki Cookies są bezpieczne dla Twoich urządzeń. Pliki Cookies pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Klienta i dostosować działanie internetowe strony indywidualnie do każdego Klienta. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu oraz przypisaną wartość. Administrator może także używać innych technologii o funkcjach podobnych lub tożsamych z Cookies.
Mechanizm Cookies nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzeń Klientów. Cookies są przechowywane na urządzeniach Klientów i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie danego urządzenia nie powoduje ich usunięcia z urządzenia danego Klienta.
Każdy Klient ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików Cookies do swojego urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze strony internetowej Kancelarii będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików Cookies.
Trochę więcej szczegółów o użyteczności “ciasteczek”
Co możesz zrobić sam w przypadku używania Cookies?
Każdy Klient może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do jego urządzenia. Zmiany ustawień można dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na urządzeniu danego Klienta. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej. Każdy Klient może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Kancelarii.
Daj nam znać jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości ! Jesteśmy tu żeby Ci pomóc
Pamiętaj możesz w każdej chwili skontaktować się z nami w celu uzyskania informacji o tym czy i w jaki sposób wykorzystujemy Twoje jego dane osobowe i informacje uzyskaną przy pomocy Cookies. Najszybciej skontaktujesz się z nami drogą mailową na adres biuro@lavolegal.pl lub na numery telefonów znajdujące się w zakładce KONTAKT.